Tuesday, December 21, 2010

Anwar + Keldai = ANWAR KELDAI

Anwar, bukan sahaja dikeldaikan oleh DAP, malah dikeldaikan oleh Azmin. Macam mana tu? Menurut Zaid Ibrahim, Anwar menjadi lebih malang apabila dia turut di cengkam oleh Azmin.

Alangkah bodoh dan malanglah jika rakyat Malaysia memilih seekor keldai menjadi pemimpinnya. Akibat terlalu banyak meminum susu keldai ini, ulamak yang dulu disanjungi kini telah menjadi hina sehinanya kerana mengeluarkan kenyataan bodoh-bodoh belaka.

Ini dipetik dari Utusan Malaysia :

Zaid dalam perkembangan sama turut mengkritik Karpal ekoran tindakan Pengerusi DAP itu menggesa kerajaan mempercepatkan siasatan terhadap Anwar atas tuduhan liwat ketika di Parlimen pada 1997."Ular ini pada ketika itu mendakwa yang beliau telah berjumpa dengan 'mangsa'. Ular ini kemudian berjaya meyakinkan orang ramai bahawa Anwar bersalah. Namun sekarang pandangannya sudah berbeza iaitu sejak menjadi peguam bela kepada Anwar.
"Sebenarnya Karpal tahu segala-galanya tentang Anwar dan situasi ini yang telah membuatkan Anwar sukar membebaskan dirinya daripada cengkaman DAP.
"Malang buat Anwar kerana beliau kini dibelenggu cengkaman (Timbalan Presiden PKR), Azmin (Ali), Karpal dan hanya Tuhan sahaja yang tahu selain mereka,'' katanya.
Ini membayangkan bahawa Anwar menyanggah Melayu kerana Karpal dan Anwar mengkhianati ahli PKR kerana Azmin. Betapa hinanya manusia jenis ini. tetapi pasti ada sebab yang jelas!

Sebab dicengkam Karpal kita sedia tahu bahawa Karpal memegang rahsia liwatnya.

Sebab dicengkam Azmin pastilah berkait skandal seksnya dengan isteri Azmin sendiri.

Ini dijelaskan oleh Ummi Hafilda selepas 13 tahun tanpa sedikit pun ada perubahan. Malah Nallakaruppan yang terbabit dalam tuduhan Ummi Hafilda dulu, kini telah meninggalkan Anwar Ibrahim dan dengan terbuka menyeru rakyat supaya percayakan pertuduhan konsisten Ummi Hafilda ke atas Anwar kerana ianya benar belaka.

Kepada Lim Guan Eng a.k.a Tiu Nia Seng, lu tak mau orang baca Utusan sebab apa? Sebab dalam Utusan banyak cerita yang benar-benar. Lu Khalifah anjing ikut kitab People's Temple, boleh terjun jambatan lah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...