Friday, January 7, 2011

MENGAPA AZIZAH TERUS BERDIAM DIRI????

Sehingga saat ini, PB masih tertanya-tanya dan tanda tanya itu menjadi makin besar pulak. 

Mengapa Azizah masih berdiam diri berkenaan dengan Kes dan Tuduhan Liwat Suaminya.sebagai seorang isteri yang bermaruah dan berwibawa, Wan Azizah sepatutnya bertindak balas terhadap semua dakwaan berkenaan termasuk pendedahan Datuk S. Nallakarupan bahawa Anwar merupakan seorang 'pelacur politik.'

Tetapi mengapa Wan Azizah terus berdiam diri. Diam...dan Diam....dan DIAM......MENGAPA....adakah benar disebalik tuduhan yang dibuat keatas suaminya? Atau setia kepada perintah suami agar berdiam diri kerana Kes tersebut adalah BENAR.


cukup hairan kenapa Wan Azizah masih membisu apabila Nallakarupan mendakwa Anwar adalah 'putar alam' yang pernah menjadi Timbalan Perdana Menteri tetapi akhirnya menjadi 'pelacur politik.' Sikap membisu beliau ini akan membuatkan orang ramai percaya apa yang didakwa oleh Nallakarupan itu ada asas dan kebenarannya.




Bekas Ketua Wanita Parti Keadilan Rakyat (PKR) Pulau Pinang, Aminah Abdullah mempersoalkan sikap Presiden PKR, Datin Seri Wan Azizah Wan Ismail yang terus membisu mengenai pelbagai dakwaan termasuk yang berbentuk peribadi mengenai suaminya, Datuk Seri Anwar Ibrahim.



Nallakarupan yang juga Presiden Parti Bersatu India Malaysia (MUIP) dalam laporan itu berkata, sepanjang persahabatannya dengan Anwar selama 30 tahun, banyak rahsia Penasihat PKR itu yang diketahuinya termasuk yang berbentuk peribadi.


Menurut Nallakarupan, sebagai warganegara yang sayangkan negaranya, beliau sedikitpun tidak gentar untuk berhadapan dengan cabaran Anwar dalam apa bentuk sekalipun.


2 comments:

Anonymous said...

azizah dah jadi ikan sepat kering (lepas ni kita gelarkan dia jijah sepat kering plak..)....cam mana nak cakap.....si suami plak asik menjuborrr

Anonymous said...

Nak buat mcm manakan.......Isteri terpaksa menurut perintah suami.....tp memang nampak ketara wajah TERPAKSA azizah....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...