Friday, January 14, 2011

Ini lah Jadinya apabila DaPIG's.........SENDIRI MAU INGAT ...








Ini lah jadinya bila DaPIG'S menyalak tidak ubah seperti seekor anjing yang kehilangan tuanya. Didalam surat yang dihantar kepada Kepada Perdana Menteri yang mengaku bahawa dirinya sebagai Ahli MCA seumur hidup KONONYA menyatakan rasa tidak senang dengan AZAN. 

Walau pun Ng Kian Nam seorang peguam , adakah Ng Kian Nam tidak membaca apa isi yang tertulis didalam perlembagaan Malaysia yang dengan jelas telah menyatakan bahawa Agama Islam adalah Agama Rasmi Malaysia. Itu ditulis dengan jelas. 

PB membesar didalam kawasan tersebut lebih daripada 20 tahun PB di Pantai Dalam, belum ada lagi aduan seperti yang dibuat oleh Ng Kian Nam. Malah ada juga kaum cina yang lebih lama mendiami Pantai Hill Park tapi tak pernah pun mengadu ape-ape. Perkara ini jelas menunjukan bahawa Ng Kian Nam adalah bukan ahli MCA sebaliknya Ng Kian Nam adalah DAPIG's.....

So jangan macam-macam...... 

5 comments:

Anonymous said...

halau je CINA KAFIR tu dari Pantai Dalam....senang cerita....dia sorang je yang banyak cekadak....Cina lain ok jer.....

Ni sah-sah DAPIG'S punya kaki ni....busuk punya orang.....

matamata said...

Kalau x suka azan pi balik tongsan lerrr...ni tanah MELAYU...

Anonymous said...

aku kenal mamat ni masa satu uni. mmg komunis!

Anonymous said...

huhuhu.......Kalau dah Komunis..tu komunis jugak la....tu pasal DULU...masa zaman Komunis serah diri join MALAYSIA....AZAN je diorang terus keluar dari hutan....sebab kepanasan.....wakakakaka./..

Mulianya AZAN.....

Anonymous said...

hari ini sebut pasal azan...besok lusa di suruhnya alihkan masjid tu pulak.. Jagn bagi peluang mereka bertapak dan berkuasa.. Cina penuh dgn tipu muslihat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...